ah bende aynı dertten muzaribim bekarkende böleydim.
en sonra fitiil,antibiyotik ve krem tedavisi gördüm
doktorum bana vajinal yıkama yapmamamı söyledi.
yani haftada bir kere normla vüdunu neyle yıkıyorsan onunla çok abartmadan yıka,diğer günler duş alırken su aksın gitsin dedi.
foşur foşur yıkıyosunuz sağlıklı hücreleridöldürüyorsunuz dedi.
yani hafta bir vajinal yıkama yapman yeterli ve en önemlisi bunun içn özel üretilen ürünleri kullanma normal duşta ne kullnıyorsan o dedi
tabii pamuklu iç çamaşırı olacak. mümkünse günlük ped kullanma dedi.
evet günlük ped özellikle mantar,akıntı gibi problemleri olanlar için kullanmak zorunlu gibi geliyor ama kullanmamak en iyisi dedi