busgnc merhaba
Bende 3 cocuk var.
İlkinde hiç bişey bilmiyordum
Ama ortanca oglumda 6.aydan snr kendimce egitim verdim.
Pıspıs yontemini kullanarak 3 gün sürdü alısması. Sonrası cok kolay oldu. Dısarıda bile iki pışpış dedım mı sandalye tepesınde uyuturdum cok rahat oluyor sallanmayi bıraktirmak. Ben birde ninni vs açmaZdım kendım ee pıspıs der hatta uyanınca uzaktan tekrar soylerdım zamanla o kadar alısıyor ki poposuna dokunmadan hemen uyurdu
Şimdi diger oglan 6 aylık. Yavas yavas yine basladım. Mesela az once uyandı. Kolik sesi açtım hemen uyudu. Yavas yavas bunada öğretecegim