Ceka size de çok geçmiş olsun bana da emar dediler randevu aldım emar için ama kronik de olabilir bu durumdan kaynaklı değil dedi bu spinal anestezinin 2 seneye kadar ağrı yapması normal kabul edilir durummus sizin tahlil sonuclariniz nasıl çıktı acaba