Bebeğim alerjik bir bebek diye en az 10 doktor gezmek zorunda kaldım , hemşireleri saymıyorum bile . Mama konusunda Her doktordan aldığım bilgi şu . En iyisi aptamil . Burda yazıyorlar içeriği şöyle böyle diye . Ama ben doktorları dinlemeyi tercih ediyorum . Herkes uzmanlık alanına göre yorum yapınca daha doğru buluyorum .