kubrabasardin Kızlar 7 aylık bebeğim var ameliyat olabilirim bugün 2 de ilaçlı emar çektirdim bebeğim hiç biberon ve mama kullanmadık suan hiç bir şekilde kabul etmiyor ne yapmam gerekiyor sütümü sagip döküyorum ne zaman emzirebilirim bebeğim ağlıyor
pandarento kubrabasardin 1 gün sürüyor bende 40 çıkmadan çekilmiştim doktor 1 gün emzirme demişti kaşıkla şırıngayla biberon hepsini denemiştim biberonla içmişti mama takviyesi yapmıştım mecbur hazırda o kadar süt yok diye
kubrabasardin pandarento 2 farklı mama aldım biberonu kabul etmiyor beni görünce emziricem sanıyor daha cok ağlıyor ameliyat olursam daha uzun süre emziremicem ne yapacağım bilmiyorum
pandarento kubrabasardin anne memesine uygun biberonlar var onları da almıyor mu🥹🥹🥹benimki onlara alıştı rahat etmiştim sağlık sorunları olup hastane işim olduğu zaman 🥹🥹mama da golden goat kullandım