Asel1211 Merhaba birşey sormak istiyorum oğlum 2900 doğdu 1.ayinda kilosu 4400 boyu ise 54 cm demişti sağlık ocağındaki hemsiremiz bugün 2.ay asimiz vardı kilo 5800e çıkmıştı ama boyu yine 54 cmdi uzamamasi normalmi kilo alipta nasıl uzamaz anlamıyorum
Selamben_ Asel1211 sadece anne sutu mu veriyorsn mama da aliyor mu.masalalh cok guzel kilo alms.benimki az aliyor ya
Asel1211 2kiz büyük ihtimal ilk ölçümde eve gelip ölçtüm 54 cm çıktı persentil degerine baktığımda 2 aylık erkek çocuk için kisa gözüküyor ama kafama takildi
Selamben_ Asel1211 maşallah cnm cok iyi. Takma sen bazen bebekler duraklama donemine girerms sonraki ay cok uzarms
suilesu genetik olabiliyor boy canım doktor bi sıkıntı görmediyse sorun yoktur takma kafana bir anda uzayıp büyüyorlar zaten