Ahmetbugram Bizde de aynı durum vardı 1 aylık iken başlamıştı. Bir gece tüm gece boyunca tıkandı hastaneye nasıl yetiştim bilmiyorum ama boşuna üzmüşz kendimizi. Doktorumuz kimse bu hastalıktan ölmez sen bi kendine bak demişti. Yazılanlara ek olarak bizim Doktorumuz aralıklı besle mutlaka demişti mesela 20 dakika emziriyosan bir kaç dakika emzir bir kaç dakika ara ver sonra tekrar devam et yorucu oluyor ama ben bayağı faydasını görmüştüm. Ve beslenmeden sonra biraz daha uzun gazını alır pozisyonunda tutmştm sütler iyice aşağı gitsin tıkanma durumunu azaltsn diye.. Şuan 3 aylık olduk bir kaç haftada bir tıkanıyor geçiyor. Zamanla geçecek inşallah. Geçmiş olsun size de 🌷