zeynepzeze 3 aylık bebeğim, ben grip olmuştum, maske falan taktım çok yaklaşmadım ama şimdi onun da burnu tıkalı, öksürüyor ve ağlıyor 😢 Ne yapıcam şimdi. Doktora götürsem ilaçta veremezler herhalde çünkü çok minik
cansin92 zeynepzeze Bizde bebeğimle yeni atlattık siz mutlaka her gün zencefil tarçın ıhlamur kaynatıp için bebeğinizinde burnunu serum fizyolojik ile temizleyin yatağına bir iki damla okaliptüs yağı damlatın nefesini de açar
Denizelif zeynepzeze benim kizimda 3 aylik gibi grip olmuştu bol bol burnunun icini bosalttim birde surekli emzirdim 1 hafta surmedi iyileşti 😊 yakin zamanda yine grip oldu 3 gun sürdü oda emzirmek en buyuk ilac ama burnunun icini temizlemezseniz emmez uyumaz.surekli.huysuzluk yapar 😊 bizde babamizdan alıyoruz gribi ne kadqr uzak dursada geliyor önemli olan hafif atlatmak
gayeceee zeynepzeze o zaman bol bol emzirin en iyi antibiyotik anne sütü demişti doktorum Birde 2 çay kaşığı ıhlamur verebilirsinz
zeynepzeze Deletedmom_297 Açıyorum burnunu ama korkuyorum da bir yandan acaba enfeksiyon zarar verir mi ona
zeynepzeze cansin92 Çok teşekkür ederim deneyeceğim. Burnunu temizliyorum dediğiniz gibi bende çaylardan içeyim
Ozlmm Benimde bebeğim 5 aylıkken grip oldu. Doktorumuz bol bol emzirmemi söyledi .öksürük için bitkisel bi şurup ve nebulizatör kullandık kısa sürede gecti cok şükür .geçmiş olsun .
zeynepzeze Deletedmom307 Hep böyle olur ya arabam bozuldu tam zamanında. Hastanede uzak, ama bakıcam çaresine
Deletedmom388 zeynepzeze Bol bol emzirin.Hasta oldu diye kalın giydirip evi çok ısıtmayın, 22-23derece yeterli oluyor.Burnu tıkalıysa serum fizyolojik ve aspiratörle açın,bir de ıhlamur verin biraz ama sade olarak içine ekstra bir şey katmayın.Kızım 2-3güne atlatmıştı.Geçmiş olsun miniğe Allahım şifa versin🙏🏻
Aibben zeynepzeze 3 aylık bebek gripse. Sadece Anne sütü boğazı için. Burun içinde (Akvomaris) burun damlası . Sizde ne diyolar bilmiyorum. (denizsuyu) başka hiç bişey olmaz 3 aylık bebek.