Hajsjdgkd Hayathayal Bebeğim 6 aylık olduğunda kafasının arkası dümdüz duruyordu ve düz kafa yastığını doktora sorarak alsam da kızım uyurken yastıkta çok rahatsız olduğu için bir şekilde kafasının altından kayıyordu. Şimdi 11 aylık olduk ve büyük ölçüde toparladık, düzeldi diyebilirim. Uyurken sağ- sol yatırın. Tummy time çok etkili ama benim bebeğim sevmiyordu biz yapamadık yine de kesinlikle tavsiye ederim. Gün içinde yatırmayın. Ya tummy time ya da oturarak aktiviteler yapmanızı tavsiye ederim 😇 doktorumun ekstra verdiği bir bilgi:
Emeklemeye başlayınca kasları gelişecek ve kafası toparlayacaktır. Tabi kızım 9. Ayda emeklemeye başladı. Şansa bırakmayın derim 🤭 canınızı da sıkmayın 🌹