berece sarımsağı ezip zeytinyağında 5 6 saat beklettim gece yatmadan ayağının altına sürüyorum, doktor bide baş ucuna sogan koy demişti 4 e bölüp calpol veriyorum ilerlerse geciho ama antibiyotik kullanmadan şükür bide burnunu açın balgam dan da oluyor öksürük