lelelele34 merhaba, benim bebeğim 5 aylık yeni yeni diş patlamaya başladı doktora özellikle sordum bebekler için bu hiç bir zararı yok kullanabilirsiniz dedi. Hatta 2 saatte bir veriliyor günde en fazla 6 kere. Yani ben yeni vermeye başladım ama 3 aydan itibaren “bence” kullanılabilir. Tabi en kotu ihtimal eczacıya sorsanız oda söyler. 4 aydan sonra hiç bir sorun yok zaten kullanabilir bebekler