Gullllxx Merhabalar bebeklere neler yediriyorsunuz? Öneri olarak paylaşalım… Aya girdik sabah genelde tarhana çorba öğleden sonra meyveli muhallebi veriyorum
gurturk Gullllxx 7.ayda ben kahvaltıya başlamıştım günde üç öğün şeklinde veriyordum öğle devam ediyor sabah kahvaltı öğlen ara öğün akşam yemek olarak devam ediyoruz
ipekkagan Gullllxx 6 aylığız.Ben akşamları sebze püresi veya çorbasını veriyorum yoğurtla.Sabah yumurta avakado gibi şeyler.
Dilararden Gullllxx muhallebinin hiçbir faydası yok sabah pankek omlet zeytin peynir normal kahvaltı verin. Öğlen meyve verin akşama çorbayı alın daha verimli olur
Busel Gullllxx sabah kahvaltı ilerliyoruz pankek mücver yumurta avokado peynir vs tarzında akşamda yeni sebze vs denemesi veya denediği sebzelerden yemek gini hazırlıyorum yanında yoğurtla
ipekkagan Gullllxx Ben ek gıdaya erken başladım bebeğim biz sofradayken istiyordu yutmayı da biliyordu 5.aylık olmadan tadıma başladım.O yüzden şu an ayına uygun sebzeleri istediğim formda fazla karıştırmadan veriyorum.Muhallebi de yapıyorum.Hazır ek gıdalardan hiç vermedim.Bebe bisküvisi yaptım meyvelerin içine eziyorum mesela.
gurturk Gullllxx taze fasülye, bezelye, pırasa, brokoli yemeği yaparım ama önce soğan salça vs alerji durumuna bakıp ilerledim yanlarında da yoğurt veriyorum
Dilararden Gullllxx eğer püreye alıştırdıysanız yemez, ve çok zorluk çekersiniz bu yüzden püre vermeyip pütürlü veriyoruz hep. Bunu bence yolun başındayken düzeltin
Dilararden Gullllxx evet çünkü püreye alışmış, 2 gün çıkarır 5. Gün yer. Vermeye devam edin, kararlı olun. Hemen vazgeçmeyin. Bu şekilde sadece çorba içirirsiniz püre yer yaşı 3 4 olduğunda bile. Benden söylemesi