saricivcivinannesi Hep Aptamil kullandık şimdiye kadar bebivita ya geçelim dedik ama mamayı hazırlayınca 2 dakika sonra çok koyulaşıyor jel gibi oluyor diğer mamalarda hiç böyle olmamıştı normal mi yoksa bozuk falan mı
060423 Jelleşme görmedim ben hiç ama çok iyi gelmedi bana çok pütürlü kalıyordu denemek için almıştık bizde ama suda tam karışmıyor pütürlü kalıyor beğenmedik bebelac kullanıyoruz Jelleşme normal değil ama
saricivcivinannesi 060423 1 buçuk yaşında bıraktırmak istedim ama keyfi olarak içiyor aptamilde çok pahalı bebivita deneyelim dedim hem fiyatı makul şuan bi sorun yaratmadı ama kıvamının koyu olması falan ilk defa görüyorum