direnim_ Bu hafta hep gece 12 bucugu buldu uyuması normal mi arkadaşlar normalde çok duzenlıydı uykular niye böyle oldu ????
Rumeysa_arya4 direnim_ Gündüz çok sık uyutmayin baya güzel yorulsun akşam güzel uyur inşaallah ve uyku düzeni oluşturdunuz mu?
Zamnsz Haziran 15 digumlu benim kiz herseyi degisti cok mizmiz huzursuz uykular maf olmus durumda hic anlamiyorum bende
direnim_ fufissmom şimdi uyuttum dönüp duruyor inşallah uyanmaz canım çok yoruluyorum kucakta uyutuyorum bide artık büyüyor uzun süre uyutmak için uğraşınca sırtım ağrıdı
ipekkagan Oğlum da 5ay 23 günlük.Uykuları bozuldu.Uykuya dalmakta güçlük çekiyor.Sürekli keşfetmek istiyor.Normal herhalde bu aylarda.
direnim_ ipekkagan sanırım bir kaç annede yazmış uyumuyor diye . Umarım çabuk geçer zaman ve uyurlar gündüz fazlasıyla yoruluyoruz
fufissmom direnim_ benimkide sallayarak uyuyordu şimdi huy değiştirdi kucağıma alıp yatar gibi yüz üstü üzerimde boynu omzumda eeee yaparak poposuna hafif hafif pat pat yaptırıyor öyle uyuyor böyle dene yorulmazsin
Dilararden Gündüzleri 4-5 den sonra uyutmayın, ve mutlaka her gün aynı saatte yatağa götürüp uyumasa bile deneyin. Uyarana maruz bırakmayın yatmadan önce, ve uyku rutini oluşturun
Semihaalp88 Dilararden o nasil olcak benimki 7 bucuk aylik dakka basi uysniyo etrafimdakiler nasil dayaniyosun diyo sabaha kadarr 10 kere kalkiyoruz uyanio surekli ne yaptiysak duzelmedi byby damla papatya cayi olmayinca olmadi uysniyo 7 aydir uyku yok bende
tazemom1 direnim_ 4. Aydan beri böyleyiz şimdi de ayaktayız 1-2 yi buluyor sürekli .. çok yorucu birşey yapmayınca ağlıyor , uyumuyor .
Tubse direnim_ Bebeklerimiz aynı gün doğumlu evet bizdede aynısı oldu normalde çok düzenli uyku saatlerimiz olurdu birkaç gündür şaştı ben bunu biraz araştırma sonucunda dünyayı iyiden iyiye keşfettikleri için artık daha aktif olmak istiyorlar ve düzenler değişiyor bu yüzden şaşırıyorlar daha çok oyun daha çok hareket istiyorlar buda uyku reddine sebep oluyor ben bunun bir atak olduğunu düşünmüyorum bu bir keşif haftası bence artık tam olarak bebekler ve 6. Aya yaklaşmak böyle yapıyor
direnim_ Tubse iyi olsunlar sağlıklı olsunlar yeter Rabbim sağlıklı uzun ömürler versin inşallah yavrularımıza