biricigimasyam Kan değerlerim çok düşük kızlar sınırın çok çokk altnda. Düzenli ilaç kullanamıyorum malesef ya unutuyorum ya galeye almıyorum. B12 için iğne verdi doktor. Demir değerinin yükselmesi için önereceginiz yiyecek içeçek var mıdır
nur_erdugan biricigimasyam benim kızımda B12 ve Kaan ilacı bide D3 kullanıyorum alarim kurdum telefonuma zamanında ve düzenli verdim geçen Kaan testi verdim herşey çok iyi dedi doktor çok şükür bence verin ben 6 aya kadar vermedim sonra özel olarak aldırdım doktor tavsiyesi üzerine
defnezumram biricigimasyam ben aktardan şiraZ özü aldım ama kan ilacınada devam ediyorum inşallah faydasını görürüm benimde d vitamini ve demir depolarım boşalmış
biricigimasyam nur_erdugan maşallah saglıkla büyüsün bebeğiniz. Ben kendim için sordum bebeğimin kan değerleri güzel şükür
defnezumram biricigimasyam sana da geçmiş olsun ben tanıdığım bi aktarın tavsiyesi üzerine aldım kara üzümün zaten kan yaptığını biliyorsun şiraz dedikleri de o