nefes-1408 Kızlar bu markayı kullanan var mı ? Memnun musunuz ? Burun tıkanıklığına iyi gelir mi kızımın acaba ya her gün tıkalı uyanıyor 🤦♀️
gurturk nefes-1408 ben kullanıyorum şuana kadar bir sıkıntı yaşamadım gayet nemlendiriyor odayı 8 aydır kullanıyorum
eniseatlas nefes-1408 Ben kullaniyorum cok memnunum Icine de burun acici esas yag atiyorum rahat uyuypruz
nefes-1408 Diyalizci ya gerçekten mi çok sevindim araştırıyorum bende bi süredir o yüzden sormak istedim teşekkür ederim 🙏🌸
nefes-1408 eniseatlas nane yağı, okaliptüs gibi damlalar varmış onlardan mı kullanıyorsunuz ve nereden alıyorsunuz acaba