Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık anne sütünü sadece uyku arasında alıyor oda benim zorumla onun dışında mama falan yemiyor ek gıdaya geçtik başlarda kaşık maması pirinç unu falan yiyordu tarhana çorbası gibi şeyler ama şimdi bir iki kaşıktan sonra onu da yemiyor aç kalıyor ve çok üzülüyorum ne yapmam lazım fikir verin lütfen şu an 7 kilo ve zayıf aynı aydakilere göre