dertlimommyy mama karbonhidrat oranı yüksek olduğu için uyumasını destekler, uyanmıyorsa beslemeseniz de olur. Anne sütü karbonhidrat oranı yüksek olmadığı için, daha çabuk ve hızlı sindiriliyor o şekilde kesin uyanırdı. Ama karbonhidrat yeterince alıyor o ona uyku yapıyordur elleme uyusun annesi 🌸💖