Arkadaşlar 2 aylık bebeğim gazlı bir bebek zaten ama atak mıdır nedir bir kaç gündür huysuz, bugünde 2 saat içinde 5 kez kusması oldu 2 si fazla fazlaydı doktor reflüsü olduğunu söylemişti zaten kusmaları oluyor ara ara ama bu kez arka arkaya çok oldu biraz üzüldüm açıkçası gaz sancısı kusmaya sebep olur mu ki başka bir nedeni mi vardır ?