Hayırlı olsun bebeğiniz. Down annesiyim. Resim göremedim kulakları görünecek şekilde resim varsa atabilir misiniz bakayım. Kulak uçları kıvrık olur. Kol bacak kimisinde kısa oluyor. Parmakları biraz ufak oluyor. Gözler çekik oluyor. Burun basık oluyor. Elinde tek düz çizgi oluyor. Genelde en belirgin özellikler bunlar (bizde sadece göz çekik ve elde tek çizgi var). Kalpte delik,troid yüksekliği de sık görünür