Kızım 18 aylık olacak. Bizde durum aynı. Gece beslenmesini kesmeye karar verdim. Pijamalarını giydirip,dişlerini fırçalayıp,ışık açıkken emziriyor ve daha sonra “annecim meme bitti,süt bitti,şimdi uyuyoruz.” diye anlatıyorum.Neredeyse 15 gün oldu deniyorum. Hala halaaa başaramadım. 3 günde,5 günde beslenmeyi kesenleri okuyunca psikolojim bozuluyor. Bizim düzeleceğine hala 1 saat uyumadan önce ağlıyor. Bu akşam bende ağladım. Düzelmiyor.. Kendimden çok onun o ağlayışlarına kahroluyorum. Yoruldum..