ayguresma bir şey olmaz ya sakin olun ne olucak sanki, hem sizin hislerinizi anlıyor çocuğunuz unutmayın. Gerilirseniz ve çocuk hissederse çiş kaçırma artar. Keyfi yerindeyken azalır, ben yoğun baskıyla büyüdüm 18 yaşıma kadar kaçırdım, annemin tavrı sayesinde hiç travma olarak kalmadı bende. Size de tavsiyem budur :)