Hzm Merhaba 47 günlük bebeğim var gündüz iyi fakat akşamları aşırı huzursuz aşırı ağlaması yok ama akşamları aşırı huzursuzluğunu çözemiyorum saatlerce böyle gaz kaka çıkarabiliyor doktora göstersem mi