TSB34 sanırım geç değil ya aç olunca asla uyumayan uslu durmayan huysuzlanan sürekli ağlayan bir bebek. Mışıl mışıl uyuyor valla güzel doyunca. kilo alımı da çok güzel. 3900 doğdu, hastaneden 3400 ile çıktık. Şimdi 5900. Ayına 1 kilodan fazla almış.
Normal de 1de yatıyor. 6-7 gibi kalkıyor, emziriyorum. 9 gibi uyanıyoruz sonra.