znmte1 Bu gece çocuğumun gazı çok var hiç uyumuyor doktor vicol vermişti gaz damlası olarak kullanıyorum ama daha önce kullanan görmedim tekrar gitsem başka gaz damlası mı verse acaba ya ?
Tazeanneyimbenn znmte1 nbl probiyotik drop kullandık çok iyi gelmişti bize şükür gaz olayımız bitti ama sindirim için devam ediyorum
Sjksksk znmte1 Hepsini 3 ayına kadar denedim hiçbiri inanın . Maflor tavsiye etti bir arkadaşım maflor damla aldım . İnanın en güzel sonuç veren damla 1 hafta deneyin ve görün farkı
sevimailesi znmte1 metsil kullandım ogluma 2 ay şuan 4 aylık çok şükür çokça iyi geldi bir sorunumuz yok kullanmayı biraktik 1 ay once
haticebayrakk Nurse harveys in şurubunu kullanıyorum ben çok etkili çokta faydasını gördüm bitkisel şurup bu arada
busragunes znmte1 Biogaia kullanmıştık 2 ay çok rahatlatmıştı. 2 ay sonra gaz sorunumuz neredeyse hiç kalmamıştı bıraktık bi deneyin derim gerçekten çevremden de kullanıp memnun olan çok kişi duydum.