gizemariw maşallah, benimde başta öyleydi bebeğin zamanla damağı kuvvetlendikce akmıyor bu zamanlardaki sütünüzü biriktirmenizi tavsiye ederim ilerde ne yaşanır bilemeyiz. Ben biriktirmedim sağıp döktüm hep pişmanlığını yasıyorum şükür hep geliyor sütüm ama bazen cok emiyor o zaman bebeğim daha cok aksın istiyor biriktirin derim