Canım sıkma bu kadar canını. Emmiyorsa alternatiflere başvurmak zorunda kalıyoruz. Şimdi sana hangi yöntemi söylesek muhtemelen denemişsindir. Ya da bizim söyleyeceğimizi de bebeğin istemeyecektir. 3 aydır uğraşıyorsun zaten. Bu arada nasıl doyurdursan devam et yapacak bişey yok üzme kendini bu kadar