Bebeğim 10 aylık emekleme yok her bebek emekleyecek diye bir şey Yok bunu biliyorumn ama desteksiz oturuyor ama yattığı yerden kendi kalkıp oturamıyor bu normal mi ? Bir de ayaklarını yere bastırınca parmak ucuna basıyor ya da hemen sarsılıyor dik basamıyor sağlam bunlar normal mi ?Zamanı vardır diye bekledim ama tecrübesizim. Doktora götürmeli miyim ?