ipekali 13 aylık oğlum emzirmeyi bıraktırmak istiyorum ama nasıl yapıcam hiç bırakmaya niyeti yok oğlumun
ipekali Tok olsa bile emmek istiyor aç olduğu için değil alışkanlık olduğu için istiyor bu zamana kadar çok istedim emzirmeyi yara oldu dayandım ama artık güzelce yemek yiyor sizin bebeğiniz ne kadarlık