H2Kuru Merhabalar ben pramütüre bebek annesiyim 32. Haftamda doğum yaptım 27 Şubatta. Şuan 9 aylık 3 gün bebeğim bar fakat halen emeklemiyor,dişi yok. Gelişimi güzel bebek kilosu boyu yerinde sizde bunu yaşayan varmı
Dilararden H2Kuru Hiç sıkıntı yapmayın her bebeğin gelişimi farklıdır. 1 yaşında da çıkabilir ilk dişi. Daha önünde zaman var, 15. Ayda bile emekleyen bebekler var ❤️
Deringoll H2Kuru benim bebeğimde 10 buçuk aylıkken emeklemişti sağlığında problem yoksa sorun etmeyin 💛
H2Kuru Dilararden çok teşekkür ederim peki dişi olmadan eline pankek verebilirmiyim yada başka şeyler
Dilararden H2Kuru tabii ki oğlum ilk dişini 7. Ayda çıkarttı ve 4 tane arka arkaya çıkarttı o zamana kadar, eline Pankek omlet yaptığım bisküvi çoğu şeyi verdim , verebilirsiniz damakları onların diş gibi
Catlakbiranne Hiç sorun değil Oğlum 10 buçuk aylıkken diş çıkardı Emeklemek zaten gelişim basamağında zorunlu değildir emeklemeden yürüyen bebekler var Oğlumda her şeyi geç yaptı 35 haftalık doğdu