Nothiing ben bebeğime zayıf diyordum ama sizinki de düşükmüş 9. Ay kan kontrollerini yaptırdınız mı bazı kan değer düşüklükleri iştahsızlığa neden oluyor belki bebeto iştahsızdır bundan dolayı yemek istemiyordur ikisinide red etmesi normal değil çünkü illaki acıkması lazım