feyzaball öncelikle huysuz değil huzursuz demeyi tercih etmeye ve diyene de kızmaya başladım. Neden huzursuz olduğuna odaklanınca çözmesi daha kolay olmaya başladı. El kadar bebeklere sıfat takmalarına ayar oluyorum. Milletle bir araya geldiğimizde kafamız dağılsın destek olsunlar diye bekliyoruz, altı üstü bir saat oturup kalkacağız onda da bu bebek niye böyle aman efendim bu be huysuz bebek falan filan derken çarpı bin beş yüz geriliyoruz olan enerjimizi de götürüyorlar. Neyin peşindesiniz, neden bu kadar kaygılısınız diye çığlık atasım geliyor.