Ben oğlumu 9 ay silikon uçla emzirdim meme reddi falan yaşamadım, kızım da şuan 11 aylık doğduğu ilk günden beri silikon uç ile emziriyorum hiçbir sıkıntı yaşamadım. Ben göğsüm oğlumda çok yara olmuştu o yüzden kullanmıştım yaralar geçince de silikon ucu bırakmadım tekrar yara olur diye, kızımda da yara olmasın diye tekrar kullanıyorum hiçbir sorun yok bence kullanabilirsiniz. Benimkisi Lansinoh marka bu arada