Alparslanbey_ Kızlar oğlum 1 2 gündür hasta burnu tıkalı açıyorum yatırıyorum bi zaman sonra tekrar tıkanıyor uyanıyor soğana karanfil batırıp odaya koysam iyi gelir mi yada baska öneriniz var mi
lina09 Alparslanbey_ canım nebulizatöra serum fizyolojik koydum ben iyi geldi birde çorbasına minik minik sarımsak doğra çiğ olcak yedir antibiyotik oluyo geçmiş olsun