Bernnnn Kızlarr 5.5 aylık oğlum ve ek gıdaya başlayacağız. Mama sandalyesi olarak kullanıp memnun kaldığınız, önerebileceğiniz markalar nedir? Mutfağım çok büyük değil bu yüzden çok kaba olmayan bişey arıyorum 🌸
Paradisse21 Bernnnn valla bende geçenlerde babycare aldım o kadar harika o kadar portetif bir sandalyeki resmen sandalye değil koltuk boyu ayarlanabiliyor sandalyesi kaç kademeli yatış pozisyonuna bile geliyor ondan sonra sağlam çok mükemmel bir sandalye bunu alırsın bütün çocuklarında kullanırsın resmen ben çık araştırdım bu konuyu bu 600 700 lük olanlar hepsi çöp alma derim plastik ve çocuk güçlendiği zaman kendini ittiriyor kolaylıkla anlayacağun hiç güvenli değil