sahra085 Arkadaşlar, bebeğime 2 gün önce 3lü aşı yapıldı. Ateşi olmadı ilk gece ama huzursuzluk vardı. Bugün 2. gün ama ne meme emiyor ne uyuyor. Bir de çığlık atar gibi ağlıyor fakat ateşi yok. Aşıdan mı sizce? Üstünden de 2 gün geçti ama bilemedim. 🤔
selimhankerem sahra085 bizimde aşınsonrası 9 gün olacak işte birden çığlık atmaya huysuz olmaya başladı ondan mı bilmiyorum
Artemiss_ sahra085 bence aşıdan değildir atak dönemine mi girdi genelde çığlıkla uyanmak bizim favorimiz atak döneminde 😀
sahra085 Artemiss_ selimhankerem Atak dönemi mi? Atağı da mı var 😫 Bilmiyordum, niye oluyor?ne yapalım? geçmez mi? ☹️
Artemiss_ sahra085 yok canım geçici ama engel olamazsın büyüyor minik çünkü 😍 her büyümede her bisey öğrenmede böyle olur aylarcaaaa devam eder gider boşver tadını çıkar 😂