Benim bebeğim kolik bi bebekti ilk 40 gün her günümüz 4-5 saat ağlayarak geçiyordu 2.ay kontrolünde doktorumuz sab simplex önerdi 3.aya kadar onu kullandık benim bebeğimde çok işe yaradı kolik olmasına rağmen %90 rahatladı diyebilirim her bebek farklı tabikide ama benim bebiste ise yaramıstı 3.ayda damlayı kestim kendiliğinden kayboldu zaten gaz sorunumuz