glytrk hayır yanlış anlamayın götürdük. Yurtdışında yaşıyorum ve bunların hastane sistemi berbat. 3 saat triajda bekledim. Yarım saat doktor odasında doktor korona testi yapayım başına bakayım dedi gitti gelmedi. Ben de çocuğu aldım çıktım. Kulağı akıyor diyorum korona testi yapacağım diyor.