18 aylıgız. Burnunu sf ile temizleyinceye kadar burnu akmiyordu şimdi burun akıntısı var. Öksürük var Bi de boğazları şişmiş sanırım. Cold mu etkili yoksa zero mu ? Daha fazla ilerlemeden iyileşsin istiyorum çünkü hava tam hastalık havası. Arada aferin sürüp da veriyorum