Hangi mamayı veriyorsun cnm? Mamayı beğenmemiştir bn aptamil kullanıyorum bir gece kızım çok ağladı mama gaz yapıyor sandım aptamil comformil aldım hiç bir şekilde bitirtemedim biberonu içmedi kustu püskürdü kabız oldu alerji oldu sonra aptamil 1 yeniden başladım İştshla içiyor kızım iki aylık bu arada. Kısacası mamayı beğenmiyor olabilir