Hazaldiyorkii Eyeser evet canım . Süt oluştuğu için sızlar . Her emzirmende iki memeni emzir ve boşaltmasını sağla
dothloki Eyeser Evet sızlama oluyor. Öyle olduğunda daha çok emzirmeye çalısıyorum genelde doluyken daha çok sızliyor
Eyeser Hazaldiyorkii 7 aylık ek gıda da alıyor ama gün içinde emiyorda ama göğüsümü ne zaman sıksam hemen süt fışkırıyor tam boşaltmak için bir de sağım mı yapsam acaba.
Eyeser dothloki 7 aylık acıkmazsa yada uykusu yoksa emziremiyorum. Göğüslerim biraz büyük ondan tam boşalmıyor galiba.