bebisim67_ benim bebeğim 2 gün kaldı, kakasını yaptı normal doğumdan son dk sezaryene alındım suyum patladı ve kakasını yaptığı görüldü azıcık kakasını yediği için yoğun bakıma alındı hafif enfeksiyonu olmuş 2 gün antibiyotik tedavisi uygulandı ve çabuk atlattı çok şükür, şu an 26 günlük ve gayet sağlıklı çok şükür 🐣