Kızlar şarjlı burun aspiratörü kullanıp çok memnun olduğunuz bir marka var mı acaba almayı düşünüyorum güzel çekiyor işe yarıyor dediğiniz varsa önerir misiniz otribebenin ağızla çekileni var elimizde ama bir tık zor oluyor belki şarjlı daha pratiktir diye düşündüm kullanan varsa yazar mısınız bu arada bebeğim 22 aylık..