Ersoynesli10 Kızlar benim sadece mama içiyor artı d vitamini veriyorm ama bir makalede verilmememdi gerektiği d vitamini fazlalalığı aşırı huzursuluk ve toksik birkintisi oluşturuyormuş bebeklerde sizler veriyormusunuz mama içen bebeklerinize
KaynanaYiyen Ersoynesli10 canım kızın dört ay atağına giriş yapıyor ondan huzursuz olabilir mi? Doktorlar kullanması gerektiğini söylüyor. Zira dünya alemin bebesi sadece mama ile besleniyor onlar da kullanıyordur öyle düşün. D vitamininden dolayı ağladığını görmedim. Gazı vardır. Ataktandır. Me bileyim bir yeri ağrıyordur. Diş sancısı vardır. Bebekleri anlamak zor iş. Doktoruna gidin muayene etsin için rahat etsin. Ama kimi bebeklerin fıtratı bu maalesef.