es8326 Oğlum 16 günlük 13 gün yoğunbakimda kaldı çıkalı 3 gün oldu zaten cisinde turuncu renkli kan var dün sağlık ocağına da gittik kilo kaybı da var korkuyorum acaba sütüm mu yetmiyor ,su mu eksik , sıcak mı yani üşümesin diye doğalgaz falan açtık
KaynanaYiyen es8326 canım sıvı yada beslenme yetersizliğinden oluyordu sanırım ya. Mama takviyesi yapabilirsin. Kıyamam ona. Doktoruna görünün mutlaka. Sağlıkla büyüsün. ❤️
Masalkizinannesi es8326 kan değil o vücudu susuz kalmış sutunuz yetersiz geldiği için oluyor direk mama takviyesine başlamanız lazım. Kızımda da ek gidaya başladığımız dönemde olmustu az su içiyordu suyu arttırdık direk geçti.
Arenilay- es8326 kilo kaybı var ise beslenemiyor olabilir doktoruna götürüp bir danışın doğru bilgiyi o size verecektir sık sık saat başı 15 20 bir meme 15 20 dakika bir meme şeklinde emzirin uyuyorsa uyandırın beslenme saatlerinde oda olmazsa mama takviye edin doktorunuza danışarak birde emzirdikten sonra yemek araları hariç uyuyun uykuda sütü çok etkiler