Kızlar 4 aylk oğlum geçen günlerde ishal gbi oldu gün içinde 4 5 kere su gbi yaptı doktorumuza götürdük 7 8 kere oluyomu dedi yok dedm ateş kusma varmı dedi yok dedm ozaman bişey olmz ishal degildir dedi probiyotikli damla dedi maflor aldk okadar yapmıyo ama üç kere falan yapıyo bazen normal katı kıvamda bazen cıvık niye böyle oluyoki ya normal mi acaba kafama taktm çok önceden hep gün aşırı yapardı