haydii Ablam orda doğum yaptı, Mustafa bey vardı soyadını hatırlamıyorum çok iyi bir doktordu. Kendim hamileyken gittim bi türlü denk gelemedim hep asistanlar vardı. Eğitim araştırma olduğu için iyisini yerinde bulmakta zor. Asistanından hiç memnun değildim