Hanımlar benim bir kızım oldu ve şu an 4 ayı bitirmek üzere kızım 2 aylıkken spiral taktırdım hormonsuz olanından ve benim doğumdan hemen sonra normal adet rutinim devam etti 40 gün zaten hep kanamam vardı sonraki 1 ay 6 gün felan oldum sonra spiralden sonra ilk ay 10 gün ve aralarda kanamalar diğer ay 8 gün ve kanamamda da artış oldu yine aralarda hafif kanamalarım oldu bu spiralli 3. Ayım ve 6 günüm gecikti dün korktum Ve gebelik testi yaptım negatif çıktı ama ne adet belirtisi var ne bişey yani ayıp olmasın kusura bakmayın lütfen benim prezervatife alerjim olduğu için kullanamıyoruz geri çekilme ve spiral koruması sizce yarın gidip kan testi mi versem offf çok kötü bir durumdayım 😞😞😫