Zeynep-sena Merhaba arkadaşlar bebeğim sol elini çok açmıyor kullanmıyor doktora gittik sağ beyni anne karnında gelişmemiş dedi ilerde bacağına da vurabilir hastalık dedi ama fizyoterapist sorun olmaz dedi bu durumu yaşayıp atlatan vaf mi bir etksii var mı