Unicorn67 Bebeğim bugün meme reddi yapıyor sanırım sütümü sagarak vericem oda ısısında 3 saat kalıyor dolapta 3 gün diye biliyorum ama biberonla dolaba koysam olurmu bikgisi olan varmı
Zehirs Biberonla koyabilirsiniz zaten bunu için bile süt saklama şişeleri tarzında ürünler var. Onlara da emzik kısmı takılıp verilebiliyor.
Unicorn67 Zehirs teşekkür ederim evet onları biliyorum ama ham maddeleri aynımı diye düşündüm süt saklama posetimde var aslında ama daha pratik olsun gece diye biberonla saklamayi düşünüyorum